Mountain Challange

Descoperim noi provocări. Mereu în echipă.

Pachetul – tiroliană, rapel, plasă verticală, orizontală, șenile, tavă, popice, traversare pe corzi – este spectaculos prin acțiunile în care este angrenată echipa. Mountain Challange se desfășoară pe teritoriul României, în zone precum Brașov, Poiana Brașov, Râșnov, Zărnești, Predeal, Valea Prahovei, Rucăr, Bran, Moeciu, Sibiu, Făgăraș, dar și în alte zone preferate de dvs. În cazul în care aveți o locație preferată, echipa Team Events se poate deplasa la locație pentru desfășurarea evenimentului. Pachetul Mountain Challange pune în valoare importanța muncii în echipă, dezvoltarea capacității de strategie, organizare și coordonare, creșterea nivelului în ceea ce privește spiritul de echipă, toate acestea într-o conexiune inedită cu natura.  

Location
outdoor
Duration 3 - 6h
No. of players 10 - 300
Adrenaline 70%

TIROLIANĂ

Traversarea se face pe un cablu de oțel, dublu asigurat, atelierul cu rolă în care fiecare participant se instalează pentru a parcurge distanța din punctul de plecare până în punctul de sosire.

RAPEL

Rapel înseamnă coborâre controlată pe coarda asigurată pe lângă un perete de stânca.
Participantul trebuie să-și controleze mai întâi frica, apoi mișcările pentru a finaliza acțiunea.
Se urmărește:
• controlul emo’iilor prin evaluarea și asumarea riscurilor,
• planificarea acțiunii prin calcularea mișcărilor,
• luarea în calcul a factorilor externi care influențează acțiunea (vânt, teren, ploaie), păstrarea
unor valori constante (viteza de coborâre).

CORZILE MOBILE

Traversarea unei zone pe o plasa mobilă, orizontală, în care fiecare participant va trebui să găsească cea mai bună soluție, plasa fiind instabilă, cu ochiuri relativ mari 50 / 50 cm.

PLASA VERTICALĂ

Doi concurenți încearcă să urce și apoi să coboare o plasă verticală cu ochiuri mari fiind asigurați permanent de personal specializat și încurajați de echipa.

PLASA ORIZONTALĂ

Traversarea unei zone pe o plasa mobilă, orizontală, în care fiecare participant va trebui să găsească cea mai bună soluție, plasa fiind instabilă, cu ochiuri relativ mari 50 / 50 cm.

TAVA

Rapel înseamnă coborâre controlată pe coarda asigurată pe lângă un perete de stânca.
Participantul trebuie să-și controleze mai întâi frica, apoi mișcările pentru a finaliza acțiunea.
Se urmărește:
• controlul emo’iilor prin evaluarea și asumarea riscurilor,
• planificarea acțiunii prin calcularea mișcărilor,
• luarea în calcul a factorilor externi care influențează acțiunea (vânt, teren, ploaie), păstrarea
unor valori constante (viteza de coborâre).

ȘENILE

Echipele trebuie să se sincronizeze în mers pentru a pune în mișcare niște “șenile” lungi cu legături multiple. Se pot organiza concursuri pe un circuit care devine îngust pe unele porțiuni și cu unghiuri strânse.

POPICE

Recuperarea unor obiecte dintr-un perimetru, fără a atinge solul, de către unul dintre membrii echipei, suspendat și susținut de restul echipei, care trebuie să găsească soluțiile cele mai bune pentru a-l direcționa pe colegul « aerian » spre indiciile din perimetru.

ȘTAFETA ÎNVÂRTITĂ

Membrii fiecărei echipe vor trebui să parcurgă un traseu delimitat și să efectueze anumite operațiuni, după ce în prealabil se învârt de 10 ori în jurul unui jalon – probă deosebit de antrenantă și amuzantă.

OPTIONAL
MOUNTAIN
CHALLENGE

Pe lângă atelierele menționate, acest pachet ar mai putea include următoarele activități suplimentare. Aceeași energie cu noi jocuri de echipă.

HARTA

Într-un perimetru dat, fiecare echipă are ca temă să ascundă foarte bine 10 obiecte, după care să întocmească o hartă care să conțină detaliile zonei și locul unde sunt ascunse obiectele, harta trebuind a fi cât se poate de fidelă conținând toate indiciile necesare găsirii obiectelor; apoi hărțile sunt schimbate aleatoriu între echipe, urmând a se găsi obiectele; – timpul total este compus din timpul necesar întocmirii hărții + timpul necesar găsirii obiectelor.

RÂUL DE FOC

Membrii a două echipe, vor trebui să traverseze un râu fără a atinge apa, care este deosebit de toxică și periculoasă, deplasarea fiind făcută cu ajutorul unor “pietre” ; fiecare participant are o piatră a sa, pe care poate sta nelimitat, fără a putea să o dea altui coechipier; totodată este permis a folosi “piatra“ altuia dar nu mai mult de trei secunde; respectând aceste reguli, vor trebui să traverseze râul și atingerea malului opus trebuie făcută de toți membri echipei odată, cu recuperarea tuturor pietrelor din apă.

CUBUL

Câte un membru al fiecărei echipe este legat la ochi și introdus într-un perimetru dat de unde pe baza indicațiilor echipei sale trebuie să găsească elementele componente ale unui cub pe care ulterior să-l asambleze.

TERENUL MINAT

Într-un perimetru se află câte 100 de mine numerotate în culori diferite pentru fiecare echipă; în perimetru va fi desemnat câte un singur participant, care în cel mai scurt timp, la indicațiile colegilor va trebui să “dezamorseze” minele, călcând pe ele în ordine crescătoare, de la 1 la 50, neavând voie să atingă alte mine, în caz contrar fiind penalizați.